Ga naar inhoud

Siemens IQ700 doet niets meer (ook niets


Aanbevolen berichten

Hoi, Onze wasmachine stopte er tijdens het draaien mee. Reageert nergens meer op. Ook niets meer op het display. Ik heb gemeten dat 1 van de twee rode die van de ontstoringscondensator afkomen spanning heeft. Die gaan naar de draaiknop van de programmakeuze. Als er een programma is geselecteerd is er ook weer spanning op 1 van de rode draden die naar de vermogensmodule gaat. Mijn vraag is nu: is dan de vermogensmodule de boosdoener of de bedieningsmodule. Groet Jaap
Link naar reactie
Hoi, ik heb de modules eruit gehaald. Ik zie op beide niet verdachts. Op de vermogensmodule zit inderdaad een chip met 7 pootjes. Ook daar zie ik niets aan. Vanaf de bedieningsmodule wordt er dus wel spanning gegeven aan de vermogensmodule. Is het dan zo dat zo de vermogensmodule spanning terug moet leveren aan de bedieningsmodule (ik zie twee bruine draden terug gaan) om het display en de andere knoppen te laten werken. Groet, Jaap. Groet Jaap
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...