Ga naar inhoud

Wasmachine gaat niet meer aan


Aanbevolen berichten

Hoi, Een aantal dagen terug en 1x een poos geleden ging het lampje 'excess detergent' aan toen de was klaar was. Verder wast de machine prima, behalve dat er als ik hem onderaan leeg laat lopen er af en toe redelijke stukken kalk uitkomen. Ik ben door de melding excess detergent eens op internet gaan kijken wat er aan de hand kon zijn. Vervolgens heb ik mijn machine opengemaakt, bovenkant en linker zijkant los. In de machine gekeken, onverrichte zaken weer dichtgemaakt. Zijkant was wat verbogen, daar een paar tikken op gegeven. Toen ik de wasmachine checkte ging hij gewoon aan, maar na hem terug 'gewandeld' te hebben naar zijn plek (anderhalve meter) doet hij het ineens niet meer. Gaan geen lampjes meer branden of iets. Vandaag nog even gekeken of ik niks raars zag. Het enige wat ik kon vinden was een klein stukje plastic wat gebroken was (vlak achter het zeepbakje) maar verder ziet alles voor zo ver ik kan zien er goed uit. Kabels, veren, riem etc, alles zit vast. Op internet word ik niet veel wijzer en verder weet ik ook niet al te veel van witgoed. Wat zou het probleem kunnen zijn? Het lijkt me niet in een klein stukje plastic zitten? Groet
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...