Ga naar inhoud

Zanussi wasmachine vult niet met water


Aanbevolen berichten

Mijn Zanussi ZWH6149AP vult niet meer met water. Ik heb het probleem kunnen lokaliseren aan het eerste punt waar het water in de machine gaat. Er komt water uit de kraan, water stroomt ook probleemloos door de darm naar het wasmachine. Maar wanneer ik het wasbakje (en de darmen die daar naartoe lopen) controleer, zijn deze kurkdroog. Kan iemand me helpen?
Link naar reactie
De machine heeft een dubbelvoudig https://www.europart.nl/zanussi-inlaatventiel-50297055001-zwf3125-l52840-l66640-wasmachine-04270031 Eén voor de hoofdwas en één voor de voorwas. Zitten de beide stekkers er goed op? Neemt de machine zowel bij een hoofdwas (programma 1) en voorwas (programma 2) geen water? Lees de foutcode ook eens uit. Start hiervoor een willekeurig programma en druk dan de toetsen Start/Pauze en Extra kort samen in en houd ze ingedrukt. Het Start/pauze lampje gaat dan een bepaald kleur patroon knipperen, wat is dat patroon?
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...