Ga naar inhoud

whirlpool champion 1400 special edition


Aanbevolen berichten

MH, Ik heb een whirlpool champion 1400 special edition met een storing. De foutcode is dmv lampjes aangegeven. De volgende lampjes branden: hoofdhas -sproeien en servicelampje + startlampje knippert. Machine start programma en pompt af en stopt dan. Ik heb het verwarmingselement getest volgens antwoorden op deze site. ligt tussen de 25 en 70 Ohm. Helaas geen 230 Volt op het element! Printplaat ziet er goed uit maar zat vol met zwarte koolstofdeeltjes. Waarschijnlijk van de koolborstels. Wat kan ik nu nog doen? mvg, Marcel Fransen.
Link naar reactie
Is inderdaad F08/F12: verwarmings probleem. En de weerstandswaarde van het element klopt. Heb je ook gemeten tussen één van deze pennen en aarde? Dat moet oneindig zijn. Als dat ook goed is dan het koolborstel stof van de print poetsen en de print controleren op losse soldeer contacten, vooral bij de relais. Het verwarmings relais is K1, de 2 (of 3) andere zjn voor de motor.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...