Ga naar inhoud

Lagers vervangen Bauknecht WAK eco 4570


Aanbevolen berichten

Beste forumleden, Aantal dagen geleden vertelde mijn moeder dat de wasmachine niet meer draaide. Hij scheen ook een raar geluid te maken. Alsof er een blok ijzer in de trommel ligt. Ze stond al op het punt een nieuwe te kopen toen ik besloot hem open te maken. Wat bleek toen ik hem open maakte dat de aandrijfriem los geschoten was. Logisch dat die dan niet kan draaien. De aandrijfriem erop terug geplaatst en geprobeerd een was te draaien. Bij het centrifugeren maakt hij enorm veel lawaai en klonk het alsof er iets aanliep (piepend geluid en bij hoge toeren leek het alsof de trommel grip verloor). Ook kwam er een beetje verbrande lucht vanaf. Zelf denk ik persoonlijk dat de lagers zijn beste jaren hebben gehad. Nu wil ik zelf de lagers + afsluitring vervangen alleen kan ik niet precies vinden welke ik exact nodig heb. Het model betreft: Bauknecht WAK eco 4570 Serie nummer: 8583 025 12015
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...