Ga naar inhoud

Lavamat L74640 blijft aan begin vh progr


Aanbevolen berichten

Is volgens mij een LAV74640 en geen L74640. Probeer de foutcode eens uit te lezen. Zet hem aan op een willekeurig wasprogramma en druk dan de toetsen Voorwas en Inweken samen in en houd ze ingedrukt. Krijg je nu wel een fout melding? Mag ik ook het lange PNC nummer uit de deurrand, er zijn meerdere varianten van deze machine.
Link naar reactie
Is een eerdere generatie machine (2003) Sluit de deur en zorg dat de programma knop op Uit staat. Druk de toetsen Voorwas en Inweken samen in en houd ze ingedrukt en draai de programma knop op Wit/Bont 95 graden (dus de 1ste positie). Laat de beide toetsen los als je het buzzertje hoort en de lampjes gaan knipperen, meestal na ongeveer 4 seconden. Draai dan de programma knop in één keer door (met de klok mee dus) naar Centrifugeren. LET OP: zet hem niet op Kort Centrifugeren, je zit dan in een herconfiguratie mode. Welke code krijg je nu op het display en welke lampjes gaan knipperen in welk patroon? Draai de programma knop door naar Uit
Link naar reactie
Hoi Harry, bedankt voor je snelle reactie! Ik hoorde geen buzzer (er stond wel een soort kort programmaatje klaar van 13 minuten) evengoed de knop doorgedraaid, met als resultaat code E52 en de lampjes rood aan van hoofdwas, spoelen en ook een 'verborgen' lampje tussen het lampje einde en overdosis in. Misschien voor de volledigheid, ik had de wasmachine al uit het hok gehaald dus water afgekoppeld. De motor had ik weer aan de stekker gehangen, wilde de koolborstels checken maar moet nog een klein dopsleuteltje kopen om ze los te kunnen halen. Groeten, Nikaj
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...