Ga naar inhoud

Zanussi zwf pompt na 30 seconden weer af


Aanbevolen berichten

UPDATE: Na een reset schijnt het opgelost te zijn! Een uurtje alle stroom eraf totdat de Elco's ontladen waren. Ik laat m'n bericht staan ter info. Ik kopieer even een eerdere topic, want mijn probleem is exact hetzelfde. Ook de 6 groene lampjes. Ik kon net wel het 95 graden programma starten. Liep goed. Daarna weer hetzelfde probleem. Hier is zijn verhaal: Voordat ik de machine uit elkaar ga draaien, hier maar even een berichtje plaatsen. De machine neemt water, wacht even, lijkt dan nog eens water te nemen, maar schakelt om naar afvoeren van het water. Wacht weer even en schakelt dan door naar einde programma. (klein detail, de deur na het programma kan niet open, pas na de 2-5 minuten cooldown, maar dit is altijd al zo geweest.) De programma inhoud wordt overgeslagen. De check voor eventuele fout codes geeft een 6x groen knipperen aan. Enige referentie naar deze codes heb ik nog niet kunnen vinden. De filter is schoon, de deur sluit goed, geen beschadigingen op visuele check, slangen zijn goed, geen lekkages en tijdens gebruik (nog) geen abnormale geluiden. Tis een "oud" beestje, nieuw gekocht ergens in 2005/6. En dit is zijn aller eerste storing. Het zou mooi zijn als ik hem met uw hulp kan repareren. Dank u wel voor enige hulp/ideeen!
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...