Ga naar inhoud

aeg 72640 na vervangen lagerkruis bij aa


Aanbevolen berichten

Beste, Ik heb net met heel veel pijn en moeite het lagerkruis vervangen in de weg wasmachine. Dat was een hele klus. Heb nu alles weer inmekaar gezet. Wanneer ik hem nu aanzet begint gelijk het deurslot te klikken. Als ik de deur dicht klik schiet hij gelijk op slot en gaat niet meer open. Ik kan hem ook niet beginnen met wassen. Heb ik iets verkeerd gemonteerd. Het klinkt hetzelfde geluid als er iets in de rubber rand zit zoals een geld munt. Zo jammer dat ik zo ver ben gekomen maar hier blijf steken. Heeft iemand enige tips? Alvast dank Floris
Link naar reactie
Ik ga er van uit dat je alles weer goed hebt aangesloten. Is de elektronica nat geworden? Zie je op de elektronica ook een zwarte poederlaag zitten? Dan dat met en droge kwast weg poetsen. Probeer een eventuele foutmelding eens uit te lezen. Zet de machine met gesloten deur aan op een willekeurig was programma en druk dan de toetsen Voorwas en Inweken samen in en houd ze ingedrukt. Krijg je nu een melding op het display?
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...