Ga naar inhoud

vraag over wasmachine


Aanbevolen berichten

Goede dag, ik ben al bijna 2 weken bezig met mijn wasmachine maar kom ere nog niet uit'Het merk wasmachine is een bouwknecht Typ no wakeco4580 en is van 2014 en heeft tot voor 14 dagen zonder problemen gedraaid. Wat is nu het probleem? Als ik de wasmachine aanzet dan gaan alle lampjes branden. kraan straat open en als ik dan op start druk dan doet hij niks en geeft na 2 minuten een storing aan van F22 wat normaal een defecte deurschakelaar zou zijn.Heb een monteur hier gehad en die zij iets dat dit een dure reparatie zal worden,omdat hij iets zij over een module storing in de motor. nu ben ik vrij handig en heb eens zelf voor monteur gespeeld of ik dit zelf kon oplossen. kosten zouden 360€ gaan bedragen en dat loont zich niet meer. Ik heb de motor uitgebouwd ik heb het module uitgebouwd en dit naar firma euromaxx gestuurd. volgende dag terug ontvangen ( kosten 59€ en 7,50 € voor de motor. Zij hebben tegen mij gezegd dat er niets aan de motor en module zou makeren. Weer alles ingebouwd Motor module, ik heb een nieuwe deurschakelaar ingebouwd ik heb een nieuw inlaatventiel ingebouwd.Na dit weer machine ingeschakeld en doet nog steeds niets meer, pakt geen water en start niet op en geeft weer F22 aan. Als ik de machine aanzet hoor ik een geluid net alsof de machine iets wil doen maar begint met een tikkend geluid wat uit de motor komt en er gaat na 2 minuten een rood lampje knipperen ( foutcode F22) Deze motor heeft geen koolborstels, maar ik denk dat ze de motor niet fatzoenlijk hebben nagekeken omdat er een tikkend geluid uitkomt Nu weet ik niet 100% zeker of alle kabeltjes goed zijn aangesloten maar ik denk van wel omdat ik het heb opgetekend.Ik weet ook niet? of er een module bij de motor zit? wat ik wel weet is dat als de motor stuk is dit een duur grapje wordt. Wie heeft er een idee over wat de oorzaak hiervan is>
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...