Ga naar inhoud

Trommel Miele W1 wasmachine WWR 760


Aanbevolen berichten

Goedenavond, Ik heb zojuist een nieuwe wasmachine gekregen van Miele omdat de andere automaat een storing had die ze niet konden verhelpen. Het is een heel mooi en luxe apparaat maar hij maakt wel wat herrie tijdens het centrifugeren. Hij staat prima waterpas en alle pootjes zijn perfect afgesteld. Ik voel dat de trommel iets speling heeft in de kuip. Het is niet dat er veel speling in zit maar het is wel voelbaar. De trommel draait verder soepel en stil rond. Geen schavende geluiden ofzo. Is het normaal dat er minimale speling in een trommel van een nieuwe wasmachine zit of hoort deze echt volledig vast te zitten? Ik hoor graag van u. De vorige Miele machine heeft ons zoveel last en moeite gekost dat we dit niet nogmaals willen meemaken. Omdat we deze machine pas een paar keer gebruikt hebben wil ik graag zeker weten of die speling problemen gaat geven zodat ik contact kan opnemen om een hoop ellende te besparen. Alvast bedankt en vriendelijke groeten, Nick
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...