Ga naar inhoud

Bosch WOK 207S - Probleem: was half nat/


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Een deel van mijn was blijft zeik nat terwijl de bovenkant droog blijft. Verschillende standen geprobeerd en ook proberen te centrifugeren. Helaas, blijkt dit niet te werken. Waar het vroeger leek alsof er een lokale aardbeving plaatsvond tijdens de was, is hij nu stiller geworden en heb je niet eens door dat hij aanstaat. Ik heb 3 vragen: - Iemand een idee wat het probleem kan zijn? - Hoe ik dit zelf kan oplossen? - Kosten voor een eventuele reparatie? Alvast bedankt toppers.
Link naar reactie
Je hebt het antwoord eigenlijk al gegeven. De motor of trommel draait niet meer. Neem aan dat de binnenklep zelfs niet verplaatst is. In 99% van de gevallen: versleten https://www.europart.nl/bosch-00154740-koolborstel-00154740-wm-6-serie-wasmachine-00547381. Indien korter dan 15 mm deze op voorhand vervangen. Verwijder de rechter zijkant (van voren gezien). Maak hiervoor de paar schroefjes aan de achterkant los. Je kunt dan het zij paneel naar achteren schuiven. Schuif het lipje van de borstel weg en pak hem er uit en plaats de nieuwe er in.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...