Ga naar inhoud

F27 melding Bosch Maxx 6 -resetten?


Aanbevolen berichten

Ik krijg de f27 melding op mijn wasmachine. (Bosch MAxx 6 Exclusiv E-nr. WOT24284NL/02) Volgens vele sites betreft dit een defecte druk/niveauregelaar. Slangetje gereinigd en zelfs de niveauregelaar vervangen, maar machine blijft de foutmelding geven. Iemand een idee of het iets anders kan zijn? Of weet iemand hoe deze machine te resetten?
Link naar reactie
F27 bij een Bosch machine is inderdaad een nivo regelaar probleem. Ik ben er alleen 99% zeker van dat dit een samenwerkings project is van Whirlpool met Bosch/Siemens en dan is F27 heel wat anders. F27 betekend dan dat er een probleem is met de motor (wil maar 1 kant op draaien) door een sluiting in de motor, de motor koolborstels zijn bijna versleten (korter dan 15mm) of er is een probleem met 1 van de (dacht 4) relais op de bedienings module. Controleer of je de trommel soepel beide kanten op kunt draaien. Controleer de lente van de koolborstels: indien korter dan 15 mm deze op voorhand vervangen. Controleer de kabel tussen de motor en de bedienings module. Controleer de https://img.master-plus.com.ua/content/goods/1900_1425_0/SAM_2920.jpg in de bedienings module op losse contacten, vooral bij de relais. De relais zijn die 3 witte blokjes links op de foto.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...