Ga naar inhoud

AEG lavamat model 86560TL4, type TP 145


Aanbevolen berichten

De wasmachine werkt het synthetische programma niet af. Stopt bij het spoelmoment.springt van Ongeveer 51 minuten op 1 minuut. pompt iets af en stopt. Dit gebeurd zowel bij het lange als korte programma. Hierna instellen op het spoelprogramma werkt normaal. Ook de fijne was en de katoenwas 50 graden Celsius gaat normaal. Enig idee wat er aan de hand is. Kan ik dit evt. zelf oplossen d.m.v. een reset of zo??
Link naar reactie
Probeer de foutcode eens uit te lezen. Als hij fout gaat druk dan de toetsen Start/Pauze en Start Uitstel samen in en houd ze ingedrukt. Krijg je dan een foutcode in het display? Mag ik ook het lange PNC nummer, er zijn nl 2 varianten van deze machine. Ik weet niet waar deze staat, in het deksel, bij de filter dop of op de achterzijde.
Link naar reactie
Sorry voor de late reactie maar ik verwachte een mailtje. We gaan proberen de foutcode te achterhalen. Stom dat het alleen het fijn synthetisch en fijnwas programma betreft. Het productnummer is: 913103802/02, type TP14545B3. Al vast bedankt voor het meedenken.
Link naar reactie
De circulatie pomp word niet overal gebruikt en mogelijk "kijkt" de machine naar de belasting van de circulatie pomp per programma. Je kunt er bij komen door het rechter (van voren gezien) zijpaneel te verwijderen. Voor zover ik kan zien moet je 4 schroeven aan de achter zijde los draaien en dan kun je het zijpaneel naar achteren schuiven.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...