Ga naar inhoud

Bekomen wasmachine


Aanbevolen berichten

Ik heb een Beko wasmachine, ongeveer 12 jaar oud. De laatste keer dat hij het nog deed, maakte hij ontzettend veel lawaai tijdens het centrifugeren, alsof hij op hol sloeg. Met veel moeite het programma uit kunnen schakelen. Een paar dagen later wil ik een normale was draaien. Er komt echter bijna geen water in de trommel en dan loopt hij vast. Wasmiddel wordt niet meegepakt en er gebeurt niets na het toevoegen van water. Resetten werkt ook niet. Na veel moeite lukt het wel om het water weg te laten pompen. Filter gecheckt, afvoer gecheckt, rotor draait gewoon. Valt hier nog iets aan te repareren of kan ik beter een nieuwe aanschaffen? WMD 26120 T
Link naar reactie
Het zou kunnen dat de waterhoogte meting net klopt. Hij neemt dan nu geen water in en heeft bij het centrifugeren veel te veel water gehad waardoor hij in onbalans kwam. Verwijder het bovenblad. Rechts boven zit de nivo regelaar. Trek hier het dunne slangetje van af, blaas het slangetje goed door en zet hem weer terug. Probeer hem dan nog eens. Als hij dan niet werkt: Kies voor afpompen: werkt dat ? Kies voor centrifugeren: werkt dat? Zet hem ergens in een spoel programma: neem hij dan wel water en gaat 2 kanten op draaien?
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...