Ga naar inhoud

Whirlpool warmtepompdrooger wordt niet w


Aanbevolen berichten

Ik heb sinds 6 maanden een warmtepompdroger van Whirlpool. Het type is FTBE M10 72. Er is alleen 1 ding, en dat is dat ie niet warm wordt. Ik heb hem 1 uur gevolgd, en toen is te temperatuur van 22 naar 30 graden gegaan. Al een aantal dingen doorgemeten, en die werkten gewoon normaal. Er lijkt iets te zijn met de compressor of condensator, want de stroom voor de compressor gaat via de condensator. Nu kan ik de condensator gewoon vervangen, maar als dat niet hoeft, dan doe ik dat niet. De compressor kan ik niet zo 1 2 3 vervangen, maar dat wordt ook te duur. De compressor wordt ook niet warm, en ik denk dat daardoor de ventilator aan de voorkant niet aanslaat. De ventilator aan de achterkant draait als een malle, en de trommel draait ook. Na 1 uur drogen met ongeveer 2 kilo was gecentrifugeerd en wel ligt er wel een beetje water bij het pluizenfilter aan de onderkant. Ik weet niet meer waar ik moet kijken Groetje(n)s
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...