Ga naar inhoud

Indesit 71483 W EU is in de war


Aanbevolen berichten

Aan het einde van het programma 'vergeet' mijn wasmachine (4 maanden oud) dat het tijd wordt om water af te pompen. Blijft water pakken en wegpompen en blijft daarin hangen, voor hte moment dat de wasverzachter wordt toegevoegd. Tip van internet was, dat afvoerslang te diep in de afvoer zou zitten. Heb ik geprobeerd maar werkt niet. Hij doet in alle programma's hetzelfde (niet). Vervolgens zet ik met de hand de machine uit, kies voor centrifugeren en dan gaat het wel.
Link naar reactie
Eerst een vraag: heeft het goed gewerkt? Hoe hoog hangt de afvoerslang? Moet tussen de 65 en 100 cm zijn. Zit er ruimte tussen de afvoerslang en de afvoerbuis waar hij in hangt? Dit moet omdat hij anders onderdruk krijgt en door blijft afvoeren. Heb je ook een foutmelding op het display? Zet de centrifuge snelheid eens op nul (of uit). De machine hoort dan na het innemen van de wasverzachter nog één of twee keer te spoelen en afpompen en moet dan stoppen met een laag water in de trommel. Werkt dat wel?
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...