Ga naar inhoud

Was machine slang puilt uit


Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal, Ik heb een vraagje en hopelijk kan iemand mij hier helpen. Ik heb al 2 jaar de wasmachine van Bosch serie 6 VarioPerfect. Ik ben hier heel tevreden over en hij heeft het altijd goed gedaan. Nu sinds 6 maanden ben ik verhuist naar een nieuwe woning en hier begon de drama. Sinds het aansluiten van de wasmachine is de toevoerslang al een paar keer kapot gegaan. Ik heb rond gevraagd bij bouwmarkten e.d. maar niemand snapte hoe dat kon. Nu is sinds vandaag de 4e slang kapot gegaan. Het vreemde is, de slangen puilen uit waardoor er een gaatje in het midden van de slang komt. Ik zelf heb het idee dat de waterdruk op de slang te hoog is, al heb ik geen idee of dit kan. Heeft iemand dit ooit meegemaakt en wat zou ik er aan kunnen doen? Ps. Ik heb een waterslot op de kraan gezet wat ik voorheen nooit had (zou dit de oorzaak kunnen zijn) Super bedankt voor de moeite als iemand mij kan helpen.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...