Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Beste,de lagers en keerring van wastrommel van mijn AEG wasmachine L75675FL en produktnummer 91453111200 zouden moeten vervangen worden. Er is mij gezegd dat mijn waskuip zou gelast zijn en niet geschroefd en toch zou ik een poging willen doen om deze open te maken. Daarom had ik graag de type nummers van de lagers + keerring gehad en welk soort produkt er wordt gebruikt om kuip weer samen te voegen? Alvast hartelijk bedankt
Link naar reactie
Zijn niet als onderdelen verkrijgbaar op basis van het type nummer / PNC nummer. De kuip helften zitten letterlijk aan elkaar gesmolten. Als je ze al van elkaar kunt krijgen (bij de eerste versie van de gelaste versie kon dat soms) dan heb je geen plaatsen om schroeven in te draaien. Simpel lijmen gaat ook niet werken, er is niet voldoende materiaal dikte om een stevige lijm naad te maken. Machine is van eind 2012/begin 2013, is dan helaas financieel afgeschreven als je voor € 245 een nieuwe kuip miet aanschaffen en (laten) plaatsen.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...