Ga naar inhoud

Bosch geeft probleemmelding E80 en E57


Aanbevolen berichten

Hallo Harry, ik heb al je reacties op Bosch-wasmachineproblemen gelezen, maar zag mijn probleem er niet bij zitten. Zojuist wilde ik mijn Bosch Vario Perfect WAQ28363NL/12 WCM62 aanzetten, toen de display E80 /E57 aangaf en de machine een apart noodsignaal piepte. Stekker eruit gedaan, machine van restwater ontdaan. Daarna de stekker er weer in en machine aangezet. Het display geeft nu geen enkel signaal meer (dus ook geen programmalengte) en de bedieningssensoren werken niet. Alleen het aan/uit- en centrifugelampje branden, maar reageren dus nergens op. Ik hoop dat je herkent wat er aan de hand is. Hartelijk bedankt alvast voor het meedenken, Johanna
Link naar reactie
Als je eerst een E57 melding hebt gehad is er een fout in de motor elektronica geweest. Mogelijk heeft deze nu ook de vermogens module beschadigd. Advies: (Bosch/Siemens) monteur laten komen, deze zal de beide modules bij zich hebben en kunnen uitwisselen. Indien beide defect dan een forse rekening. Indien alleen de motor module dan al minimaal € 200 voor deze module. En ook nog de vermogens module dan nog € 100 extra.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...