Ga naar inhoud

wasmachine draait niet meer


Aanbevolen berichten

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb hem eens geopend en de motor begint heel traag een paar seconden te draaien,wat niet of nauwelijks merkbaar is aan de trommel,en stopt dan. De koolstofborstels heb ik een dikke maand geleden vervangen. Maar toen gaf ie een foutmelding dacht ik. Nu niet. Daarna werkte hij weer prima. Mijne is een WAS32360FG/16 FD 8807 200391 Alvast bedankt voor nuttige tips.
Link naar reactie
Ik verdenk toch eerst de borstels weer. Bij het aanzetten van de machine worden er snel een paar zelf testen gedaan, de motor controle is er één van. Geef op het moment dat je de machine aan zet eens een tikje tegen de koolborstel houders. Wat doet de machine dan?
Link naar reactie
Te snel victorie gekraaid... :-( Bijna aan het einde van het programma,maar volgens mij zonder centrifugeren,geeft ie foutmelding F43... Machine gereset en geprobeerd te centrifugeren. Dit duurt normaal gezien 13 min,maar het display verspringt quasi onmiddellijk op 5 min en doet niets buiten wat afpompen. Even op de condensator kloppen brengt ook geen soelaas meer. Gewoon de condensator vervangen dan lijkt me. Toch?
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...