Ga naar inhoud

Whirlpool Denver 1400 blijft in F26


Aanbevolen berichten

F26 kan ook vals optreden. Verwijder het bovenblad. Rechts boven zit de nivo regelaar. Trek hier het dunne slangetje van af en blaas het slangetje goed door. Blaas ook op het tuitje van de nivo regelaar zelf. Afhankelijk van hoe hard je blaast zal hij 1 of 2 keer klikken. Zet het slangetje terug en probeer de machine dan nog eens.
Link naar reactie
Beste Harry, Ik heb inmiddels het slangetje doorgeblazen (geen verstopping) Ook de niveauregelaar ingeblazen (deze tikt 1 keer bij lucht in, 1 keer bij lucht uit) Inmiddels niveauregelaar vervangen en krijg ik F23 kort en aansluitend F26 direct bij het starten van het testprogramma. Mvg Frank
Link naar reactie
F23 is nivo regelaar probleem. Ik mis in jou omschrijving de 2de klik. De 1ste klik is het normale water nivo. De 2de het te hoge water nivo waarbij de afvoerpomp uit veiligheid gaat lopen. F23 kan ook ontstaan door een aardfout in het verwarmings element. Trek de beide buitenste draden van het element er eens af. Het element moet tussen de 25 en 50 Ohm zijn en oneindig tov aarde. Probeer de machine ook eens met losgekoppeld element.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...