Ga naar inhoud

resetten AEG 85730 Update


Aanbevolen berichten

Heeft iemand enig idee of ik een Oko-Lavamat 85730 Update kan resetten? Tijdens het afwerken van het 60 graden kort programma in de E-stand stopte de machine bij 48 minuten en reageerde nergens meer op. Binnenverlichting brandde maar kreeg met geen mogelijkheid de deur meer open (ik heb inmiddels wel het water weg laten lopen en de deur geopend via de nood ontgrendeling). Toen heb ik de machine van de stroom gehad en opnieuw het programma gekozen maar er gebeurd niets. De binnenverlichting brand, het lampje van de knop 'deur licht' brand, ik kan wel bijvoorbeeld 'kort' selecteren, ik kan wel het toerental voor centrifugeren selecteren, ik kan wel de starttijdkeuze veranderen, maar zodra ik op 'start' druk knippert het lampje van de knop 'deur licht' zes keer (in het rood) en gaat dan weer constant branden. En verder gebeurd er niets. Alvast bedankt voor de hulp, Richard
Link naar reactie
Bedankt voor de reactie Harry, ik heb inmiddels het probleem gevonden. Gister de deurvergrendeling schakelaar eruit gehaald en die was behoorlijk verbrand. Ik wil een nieuwe bestellen alleen kan ik nergens de bedrading met de stekkertjes vinden om mee te bestellen. De oude zijn namelijk dusdanig heet geworden dat ik ze een flink stuk in moet korten en dan gaan ze niet meer passen qua lengte.
Link naar reactie
Is geen standaard consumenten vervangings onderdeel. Kabel flink inkorten en verlengen met een stuk 3-aderig netsnoer van minimaal 1,5mm. Hier 3 standaard vlak stekkers/kabelschoentjes aan persen. Noteer goed hoe het gezeten heeft. Draden omwisselen of kortsluiten is einde deur vergrendeling en/of elektronica module. https://www.besselink.nl/installatiemateriaal/aansluitmateriaal/kabelschoenen/kabelschoen-vlakstekker-en-contra/60253-kabelschoen-contra-vlakstk-0-5-1-6mm/? halen bij een onderdelen winkel of bouwmarkt.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...