Ga naar inhoud

whirlpool 6th sense wasmachine pure 1400


Aanbevolen berichten

whirlpool 6th sense wasmachine pure 1400 7 kg deur gaat niet open na het spoelen gaat de deur niet meer open, ik heb het toestel 20min laten stilstaan om dan nog eens te proberen maar dit hielp niet, een ander programma proberen starten maar het toestel doet het niet meer alhoewel alle controle lampjes werken en er ook geen foutmelding is
Link naar reactie
bij elke verandering van programma werken de indicators correct enkel GEEN foutmelding te zien. Maar ik heb het ondertussen zelf kunnen oplossen door heel hard op de deur te duwen en af en toe op de plek van het slot te stampen na een minuutje werkte de machine terug en kreeg ik ook de deur weer normaal open. Nadien heb ik de filter eruit gehaald maar deze was proper omdat ik dit regelmatig onderhoud. Ik heb zitten denken om een beetje wd40 in het slot te spuiten maar ik heb schrik dat dit in mijn was water zou terecht komen en zo dus ook mijn wasgoed.
Link naar reactie
WD40 smeer middel of contactspray: fout, fout, fout .... Smeer middel word een smeerboel en contact spray gaat later alsnog fout als de contacten in de deurschakelaar elkaar niet goed raken. Zit het probleem in de https://www.europart.nl/whirlpool-deurhaak-480111101377-awoe8558-awoe91000-wasmachine-02730130? Indien in de schakelaar: controleer hem op verkleuring/smeltplekken en gammele stekker verbinding. Je kunt het kapje los maken en de contacten iets opschuren, is soms al voldoende. Verwijder het bovenblad, je kunt dan tussen front en kuip doorwerken.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
De rusttoestand van de deurbeveiliging (dus als er geen 220V op de machine staat) is altijd dat de deur open kan (na ca 1,5 minuut wachten). Als hij dan niet open gaat is dat met zekerheid een mechanisch probleem in de schakelaar en heeft nooit iets te maken met slechte contacten. Dus inspuiten met contactspray in de schakelaar zou kunnen helpen. Omdat stampen ook hielp lijkt ermechanisch iets vast te zitten.
Link naar reactie
De rusttoestand van de deurbeveiliging (dus als er geen 220V op de machine staat) is altijd dat de deur open kan (na ca 1,5 minuut wachten). Als hij dan niet open gaat is dat met zekerheid een mechanisch probleem in de schakelaar en heeft nooit iets te maken met slechte contacten. Dus inspuiten met contactspray in de schakelaar zou kunnen helpen. Omdat stampen ook hielp lijkt ermechanisch iets vast te zitten.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...