Ga naar inhoud

AEG Wasmachine stopt bij draaien was - E


Aanbevolen berichten

Hoi, wie kan mij helpen met mijn wasmachine probleem. Mode. L87685FL Type FLI066HB3 Prod.No 91453120600 Met lege trommel werkt programma pompen/centrifugeren gewoon. Hier ervan uitgaand dat de motor geen probleem is. Daarna een testwasje enbij elk wasprogramma stopt de wasmachine na enige tijd nadat de waterpomp zn werkt gedaan heeft. De error code die ik krijg is E58
Link naar reactie
E58 betekend dat de motor en te hoge stroom opneemt. Draait de trommel met de hand (veel) te zwaar? Controleer de stekker verbinding op de motor. Volg de kabel naar de 1ste module en controleer ook daar de stekker verbindingen. Volg de kabel naar de 2de module en controleer ook daar de stekker verbindingen. Als daar alles goed zit open dan de 1ste module. Is daar zichtbaar iets beschadigd ? Zie je losse contacten? Bij twijfel een paar duidelijke fotos maken van de beide zijden van de print plaat en deze ergens plaatsen waar we ze kunnen zien.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...