Ga naar inhoud

Electrolux EWF 14170W foutcode 4x rood e


Aanbevolen berichten

Hallo met de wasmachine Electrolux EWF 14170W als ik de foutmelding check (programma 95 graden dan extra spoelen en start/pause indruk) geeft de machine knipperd 4x rood en 1x groen welke code is dit? E41 ?.en wat houd deze foutmelding in hoe kan ik dit verhelpen?
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Hoi Harry bedankt voor je reactie. Ik heb deurvergrendeling gecontroleerd en nix op tezien... Toch maar vervangen om zeker te zijn. Start de machine 30graden was Machine wast, pompt, centrifugereerd, pompt, spoeld en dan pompt hij niet meer. De melding (fout code) is weer 4x rood 1x geel.
Link naar reactie
Hoi Harry bedankt voor je reactie. Ik heb deurvergrendeling gecontroleerd en nix op tezien... Toch maar vervangen om zeker te zijn. Start de machine 30graden was Machine wast, pompt, centrifugereerd, pompt, spoeld en dan pompt hij niet meer. De melding (fout code) is weer 4x rood 1x geel.
Link naar reactie
Dus de laatste afpomp / centrifuge gang werkt niet? Of begrijp ik je niet goed? Losse programma delen als spoelen, afpompen en centrifugeren (dus de laatste 3 losse programmas op de machine) werken wel? Welk programma met 30 graden gebruik je precies? Probeer ook het 4de Katoen programma eens op 60 graden en de centrifuge op het hoogste toerental. Word hij dan wel warm? Die E41 eerst even negeren, kan ook een oudere fout zijn.(bv machine gestart met niet goed gesloten deur) Die blijft in het geheugen staan totdat hij gereset word.
Link naar reactie
Hoi Harry bedankt weer voor je reactie. Ik heb het katoen 30 graden programma gebruikt bij m'n vorige bericht. Los centrifugereerd en spoeld de machine wel get pompen doet hij in de individuele stand niet. (wel in het programma 30graden na de 1e x spoelen /wassen) Waar en wanneer voel ik bij de katoen 60 graden was (overgens bij mij 3e programma) of de machine warm word? Mvg Daan
Link naar reactie
Hoi Harry Programma Katoen 60 graden 1400 centrifuge (max) 1- spoelt koud / wassen 2- pompt / centrifugereerd 3- spoelen verwarmen / wassen 4- pompen / centrifugereerd 5- spoelen / wassen 6- pompen / centrifugereerd 7- klaar Dus dit programma maakt hij helemaal af... Vaag maar wel beter!! Maakt dit voor jou wat duidelijker? Mvg Daan
Link naar reactie
Hoi Harry Vanochtend katoen programma 40 graden geprobeerd en deze werkt ook Ik heb ook weer de fout melding gecheckt en deze knipperd nu 2x rood en 2x geel error E21 dan neem ik aan is het katoen 60 graden programma een soort van reset? Weet jij wat de E21 is? Alvast bedankt Mvg Daan
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...