Ga naar inhoud

Manchet kleurt bruin


Aanbevolen berichten

Hallo, In december heb ik een wasmachine aangeschaft, de Beko wtv 81483csb. Met vrij veel programma’s rook de was naar verbrand rubber. Het rubber kleurde bruin en tussen het rubber en de trommel in zaten zwarte stukjes. Contact gezocht met de verkoper en er is een monteur geweest die de manchet heeft vervangen. Wellicht goed om te weten is dat onze afvoer ook niet optimaal was, die hebben wij na het bezoek van de monteur direct door een installatiebedrijf laten veranderen. Tevens gebruik ik geen wasverzachter en poeder (1 eetlepel op aanraden van de monteu) ipv vloeibaar Ik heb nu ongeveer 15 wasjes gedraaid, de echte rubberlucht is minder maar het manchet verkleurd ontzettend! Weet iemand of er iets meer aan de hand kan zijn? Ik ga proberen foto’s toe te voegen:)
Link naar reactie
Beetje laat, inloggegevens kwijt. Maar bedankt voor jouw reactie Harry! Monteur heeft niet gezegd waarom de manchet is vervangen. Op de reparatiebenodigdheden staat alleen ‘manchet vervangen en modificatie’. Heb afgelopen week weer het reinigingsprogramma laten draaien en de kleur word alleen maar erger, tevens ruikt de was totaal niet fris. Of er iets aanloopt durf ik niet te zeggen, heb destijds wel aangegeven dat ik dacht dat de trommel iets ‘aanloopt’, wanneer ik de trommel draai gaat deze een stuk stroever dan bijvoorbeeld de AEG op mijn werk. Echter hoor ik geen vreemde geluiden.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...