Ga naar inhoud

AEG Lavamat L77675FL doet het niet meer


Aanbevolen berichten

Hallo, Sinds zondag werkt mijn wasmachine niet meer. Zaterdag heeft deze nog prima gedraaid. Bij het kiezen van een willekeurig programma gaat het slot op de deur (dat hoor je heel duidelijk) en daarna even kort 1-2 sec afpompen en vervolgens niets meer. Als ik de foutcode uitlees met start/pauze en startuitstel tegelijk ingedrukt krijg ik E57 te zien op het display. Ik heb de code opgezocht op internet en dat zou "E57 Totale stroom hoger dan 15A" moeten zijn. Als ik de motor en stuur module bekijk ziet het er op het oog allemaal nog prima uit. Ook alle andere onderdelen die ik kan zien van de bovenkant en achterkant zien er als nieuw uit. Klopt het dat dit een koolborstelloze motor is? Wat kan ik nog meer doen/testen? Alvast bedankt voor het meedenken.
Link naar reactie
Type nummer wel correct? Ook graag even het PNC nummer uit de deurrand. E57 is inderdaad een veel te grote stroom opname. Zitten alle stekkers goed vast? Ook dan kun je deze melding krijgen. Mag ik een paar duidelijke fotos van de motor module, hoe duidelijker hoe beter. Zet ze ergens op internet waar we ze kunnen zien.
Link naar reactie
Dag Harry, Het typenummer is inderdaad niet correct, dat moet zijn L76675FL. PCN is 91453091100. Alle stekkers heb ik nu los gehaald omdat de motor en stuur module zijn uitgebouwd. Kan ik de module of motor testen met een multimeter of i.d.? Foto's heb ik genoeg maar ik zal eens kijken hoe ik ze hier zichtbaar krijg.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...