Ga naar inhoud

Miele Novotronic WT 945 knippert "spoele


Aanbevolen berichten

Onze bijna 20 jaar oude Miele heeft al langer on-Duitse kuren waarmee we konden leven: hij lekte water, stopte zo nu en dan met wassen waarna "spoelen" begon te knipperen. Als we dan lieten pompen en centrifugeren deed hij het daarna weer - typisch Italiaanse trekjes zou ik zeggen. Vandaag idem, "spoelen", vervolgens laten centrifugeren en opnieuw was gestart. Machine heeft het programma doorlopen, als een gek gecentrifugeerd, en na afloop rook het vrij typisch, beetje brandgeur die lang bleef hangen. Machine opengemaakt, hele bodemplaat verroest en nat van water. Verder viel op dat er een stuk kunststof uit de behuizing van het zeepbakje is geslagen (door plots heftige onbalans de trommel lijkt me). Daar kan in principe water door in de machine lopen. Maar uit het filterhuis door de slang lijkt ook een weinig water te lekken. Nu vermoed ik dat de lekkage niet per se met het andere te maken heeft. Maar als de machine wel draait na uitzetten en weer aanzetten zit het probleem hem dan in de koolborstels of elektronica? In het geval van het laatste, hoe kom ik daarachter?
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...