Ga naar inhoud

Storing was droogcombi indesit, wast wel


Aanbevolen berichten

Indesit IWDC6145 EU dus. https://www.wasmachines.nl/forum/6567-hoort-bij-vorige-melding-type-was-droog/ Ik neem aan dat de 4 linker knipperen, de 5de (= Start/Pauze) niet. Dat staat voor foutcode F15: probleem met het verwarmings circuit. Verwijder het bovenblad. Je ziet dan een slurf zitten, dit is de verwarming van de droger. Controleer alle stekker verbindingen. Meet het element door, moet tussen de 25 en 50 Ohm zijn. Meet de sensor aan de rechter kant door, deze moet bij kamertemperatuur (= ongeveer 20 graden) 20KOhm zijn.
Link naar reactie
Sorry, iwdc6145eu en op sticker nog cijfer reeks: 080625614009631009511107212. Heb vandaag koolborstels bekeken, zijn nog ruim voldoende. Onderin was/droog combi, aan binnenzijde zwarte rubber slang met rechthoekig deel opengamaakt, zaten 5 muntstukken in en wat vuil. Heb vanmiddag nieuwe Elco's gehaald, bij Boris in W'wijk, maar krijg ze met mijn soldeerbout niet los. Zal vragen wat Boris er voor vraagt om ze te plaatsen. Maar mss heeft u een andere/juiste oplossing. Indesit kon mij de storingscode niet geven met de omschrijving dat alle horizontale lampjes knipperden...... Zou echt monteur voor moeten komen, erg slechte klantenservice vind ik. Is van Whirlpool die ook klachten aan neemt voor Indesit.
Link naar reactie
Hallo HarryO, Elco's heb ik vervangen. Was op het oog niets mis mee, maar voor de zekerheid vervangen. Het lijkt er nu op dat de was-droog combi niet vanuit wassen naar drogen springt. Als alleen drogen gedraaid wordt doet de droger het wel. Hij staakt dus/springt in storing in de overgang van wassen naar drogen.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...