Ga naar inhoud

Bosch Logixx 8 schokdempers versleten


Aanbevolen berichten

Ik ben sinds een jaar in het bezit van een Bosch Logixx 8 Sensitive wasmachine, maar sinds een aantal weken vindt de machine het onwijs moeilijk om balans te vinden, en zwiebert tijdens een lichtbeladen was tijdens het wassen al alle kanten op. Ik heb de machine opengemaakt en beide veren waren nog aan de kuip bevestigd, maar als ik op de kuip duwde bleef deze redelijk lang naschommelen. Ik denk dat (als dat mogelijk is) de schokdempers versleten zijn, aangezien de trommel niet t.o.v. de kuip beweegt. Het exacte typenummer van de machine weet ik niet, omdat de sticker in de deur overeenkomt met een Avantixx 7... heeft iemand enige tips hiervoor?
Link naar reactie
Versleten schokbrekers: verwacht het niet. Zitten ze alle 3 nog vast? Ik verwacht eerder dat de water hoogte meting niet klopt en dat hij daarom vreemd doet. Verwijder opnieuw het bovenblad. Rechts boven zit de nivo regelaar. Trek hier het dunne slangetje van af, blaas slangetje goed door en zet hem weer terug. Probeer hem nu nog eens.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...