Ga naar inhoud

AEG lavamat code E91


Aanbevolen berichten

Ik heb code E91, gisteren is de stroom eraf geweest. De wasmachine stond niet aan. Maar toen ik boven kwam om hem aan tezetten was hij aan het piepen en gaf deze code aan. Ook maakte hij een soortbrommend geluid alsof hij water aan het pompen is...zit wel was in de trommel maar geen water... Heb hem de hele nacht uitgezet stekker eruit, maar nu geeft hij nog steedsdeze code aan.. Weet iemand misschien wat ik kan doen om dit te verhelpen?
Link naar reactie
  • 6 maanden later...
Is niet alleen "resetten". Meest voor de hand liggende oorzaak bij jou is een slechte stekker verbinding tussen de verschillende was, droger, motor en bedienings module. Verwijder bovenblad en achter paneel. Controleer de stekker op de motor. Volg de kabel vanaf hier naar de motor module en controleer daar de stekkers, volg de kabels vanaf hier naar de hoofd module, controleer daar de stekkers en volg de kabels vanaf hier naar de droger module en de bedienings module en controleer daar ook de stekkers.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...