Ga naar inhoud

Nordland Easy Logic WA8146 wordt niet wa


Aanbevolen berichten

Hallo, mijn nordland wasmachine lijkt niet meer warm te worden. Ter controle heb ik met een lege machine een 95° was aangezet, deze een kwartiertje laten draaien, het programma onderbroken door de machine uit te zetten, even later weer aan te zetten op pompen en toen kwam er slechts koud water uit de machine. Is hier een foutcode aan verbonden zodat ik zeker kan weten wat er stuk is? ik heb in een eerder topic over deze machine al wel gevonden hoe je foutcodes op kan roepen, maar niet wat deze betekenen. Of kan ik er vanuit gaan dat er sprake is van een kapotte thermostaat oid en moet ik deze eenvoudigweg vervangen? Vriendelijke groet, M.Bus
Link naar reactie
En heb je de foutcode ook opgeroepen dan? Zo niet dan alsnog doen. Deur sluiten en machine aan zetten op een willekeurig was programma. Als hij draait dan de toetsen Start/Pauze en Extra Spoelen samen indrukken en ingedrukt houden. Het lampje Start/Pauze gaat dan knipperen in een rood/groen patroon. Wat is dit patroon? Dat is de foutcode.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...