Ga naar inhoud

AEG wasmachine geeft geen kick


Aanbevolen berichten

Hoi, hopelijk kan iemand helpen! Mijn wasmachine AEG lavamat (mod. L60460FL prod. nr. 914530504 type FLI554LD1) doet opeens niks meer. Hij gaat simpelweg niet meer aan. Niks op het display, geen bliepjes. Het kan zijn dat de stroom er tijdens een wasbeurt even afgeweest is, maar dat kan ik niet meer controleren. Hoe kom ik erachter wat er mis is of beter nog, krijg ik hem weer aan de praat? Bij voorbaat dank! Jaap
Link naar reactie
Volg het netsnoer naar binnen. Je komt dan bij de hoofd module uit. Zitten alle stekers hier goed vast? Komt er nog wel 230 V op de connector van het netsnoer? Zitten alle stekkers goed vast op de bedienings modules? Indien 3 keer ja dan heb je een grote kans dat de hoofd module defect is. Haal de module er uit en controleer de print hiervan op losse contacten en gesprongen onderdelen. Er zit ook en klein IC-je op met 7 pootjes, 3 aan de ene kant en 4 aan de andere, vlak naast de witte connector. Controleer deze op scheurtjes, bij twijfel een paar duidelijke fotos maken en deze ergens op internet plaatsen waar we ze kunnen zien.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...