Ga naar inhoud

Packerd Bell met WinXP sluit niet af


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo mensen. Ik heb op de Packerd Bell van een vriend van mij, waar eerst Windows Me op stond, Windows XP pro geïnstalleerd. Er is echter een soort van complicatie opgetreden die eerst nog niet voorkwam: De computer sluit niet meer af, maar start direct daarna opnieuw op.... Heeft iemand wel eens een vergelijkbaar probleem gehad? Valt er iets aan te doen???????? thanks... Jasper
Link naar reactie
Veel gebruikers klagen over het probleem waarbij xp opnieuw opstart,terwijl er toch duidelijk is gekozen voor het afsluiten van het systeem! Dit probleem kan worden veroorzaakt door een fout tijdens het afsluiten en de instelling dat het systeem in een dergelijk geval direct opnieuw moete worden gestart. Daar schieten we niets mee op. Het is daarom ook verstandig om de voorziening automatisch herstarten uit te schakelen Doe dat als volgt: Klik op start/configuratiescherm en dubbelklik op het pictogram systeem. Kies voor het tabblad geavanceerd en klik op de knop instellingen in het groepsvak opstart-en herinstellingen. In het groepsvak systeemfouten haalt u het vinkje weg bij de optie de computer automatisch opnieuw opstarten. Klik tweemaal op ok. Mocht er bij het afsluiten telkens een probleem optreden,dan ziet u het nu eindelijk en kunt u passende maatregelen treffen. :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...