Ga naar inhoud

vsmon.exe geen diskette


anoniem

Aanbevolen berichten

(Besturingssysteem: Windows 2000) Ik had een probleem met mijn usb-scanner en nu heb ik van alles gedaan om hem aan de gang te krijgen en hij werkt eindelijk. Ik heb o.a. alle usb-poorten enzo verwijderd en opnieuw ge-installeerd. Daarbij kwam ook de foutmelding van een schijfstation ofzo. Nu krijg ik elke keer bij het opstarten de volgende foutmelding: [quote:9f0b38b388]vsmon.exe geen diskette Het station bevat geen schijf Plaats een schijf in station \Device\Harddisk2\DR6[/quote:9f0b38b388] Wat is dit? Ik weet wel dat het met Zonealarm te maken heeft. Maar ik heb dit opnieuw op de computer gezet. Toen het nog leeg was in programma's die toegang mogen hebben tot internet, kreeg ik geen foutmelding. Maar nu er een paar programma's in staan, komt ie weer. Hij komt bij het inloggen, als ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord moet invullen. Hoe krijg ik dit weg? Ik weet nl. niet wat het is.
Link naar reactie
Open het programma regedit. MAAK EEN BACKUP VAN JE REGISTER!!! Zoek eens op die directory-naam. Kijk in welke sleutel die staat. Als je denkt dat hoort daar niet, kan je hem opschrijven incl. waar die staat, en daarna verwijderen. Waarschijnlijk heeft die sleutel een naam als Run of RunOnce. Controleer of alles goed werkt. Blijkt daarna iets niet goed te functioneren zet dan die sleutelwaarde terug. Zoek verder mogelijk komt die nog een keer voor.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...