Ga naar inhoud

Problemen met internetexplorer


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem met de internetexplorer en msn-messenger. De meeste beveiligde sites, zoals girotel en hotmail, kan ik sinds de nieuwe installatie van mijn computer niet meer oproepen met de internet explorer. Deze sites kan ik echter wel bekijken met mijn Mozilla browser. Ook heb ik problemen met de MSN-messenger. De messenger kan ik alleen gebruiken als ik trillian installeer, maar niet de msn-explorer 5.0. Moet ik misschien iets veranderen in de geavanceerde opties in de IE? Ik heb ook al eens geprobeerd de beveiligingsniveaus op laag te zetten.
Link naar reactie
Ik heb dus deze week pas mijn computer opnieuw geformatteerd en alles geïnstalleerd. alles werkt echter perfect behalve de toegang tot de beveiligde sites. Nu kan ik de beveiligde sites wel steeds met Mozilla openen, maar dat vind ik niet echt prettig werken. Ik heb het idee dat ik gewoon simpel ergens een vinkje aan of uit moet zetten, maar ik zou alleen niet weten welke...
Link naar reactie
Wat jouw probleem denk is het volgende: Om verbinding te krijgen met girotel etcetra heb je 128 bits encyptie nodig. Een zonder SP1 installatie van Windows XP heeft geen ondersteuning van 128 bits ecryptie, maar 56 bits. Kijk even op microsoft.com en zoek naar een Internet Explorer patch voor Internet Explorer 6 van windows XP. Succes!
Link naar reactie
[quote:14ad9f94ea="bremmy"]Ik heb een probleem met de internetexplorer en msn-messenger. De meeste beveiligde sites, zoals girotel en hotmail, kan ik sinds de nieuwe installatie van mijn computer niet meer oproepen met de internet explorer. Deze sites kan ik echter wel bekijken met mijn Mozilla browser. Ook heb ik problemen met de MSN-messenger. De messenger kan ik alleen gebruiken als ik trillian installeer, maar niet de msn-explorer 5.0. Moet ik misschien iets veranderen in de geavanceerde opties in de IE? Ik heb ook al eens geprobeerd de beveiligingsniveaus op laag te zetten.[/quote:14ad9f94ea] Heb je Java Virtual Machine van Micro$oft ook geinstalleerd. Dit kun je controleren door [b:14ad9f94ea]Start[/b:14ad9f94ea] -> [b:14ad9f94ea]Run[/b:14ad9f94ea] (uitvoeren) -> je typed hier [b:14ad9f94ea]CMD[/b:14ad9f94ea] -> in de dos-box type je [b:14ad9f94ea]jview[/b:14ad9f94ea]. Ergens bovenaan moet staan [b:14ad9f94ea]Java versie 5.00.****[/b:14ad9f94ea].
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...