Ga naar inhoud

Waar word c:\windows opgestart ?


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen Sinds een paar dagen zit ik met een probleem in mijn Windows 98Se Elke keer ik opstart of me opnieuw aanmeld verschijnt er een venster met de inhoud van de map "Windows" Ik heb reeds gekeken met msconfig en in de opstartgroep en kan niet vinden waar dit opgestart word. Het venster word ergens opgestart met het commando c:\windows Het is het zelfde venster dat tevoorschijn komt als je in menu ----> opstarten -----> en daar c:\windows invult dus zonder extensie. Een virus kan het niet zijn want ik heb Norton 2002 met de laatste virus-definities en door mijn firewall komt er ook niets. Het zou messchien een script kunnen zijn maar waar kan ik dit vinden? Ik heb ook nog in het register gezocht naar Run en Runonce maar kan het niet vinden. De Pc draait voor de rest volledig stabiel Weet er iemand raad ? Groetjes Birdmen
Link naar reactie
Wat er moet opstarten (ook Windows) word gedicteerd in MSDOS.SYS en dit bestand staat normaal in C:\(Root), tenminste tot en met ME. Voorzichtig wanneer je daarin iets veranderd. Kopieer het origineel eerst naar bv Msdos.old of naar een diskette. VB. voor mijn Win98se: [Paths] WinDir=C:\WINDOWS WinBootDir=C:\WINDOWS HostWinBootDrv=C [Options] BootMulti=0 BootGUI=1 DoubleBuffer=1 AutoScan=1 WinVer=4.10.2222
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...