Ga naar inhoud

gedelete window file terugzetten


anoniem

Aanbevolen berichten

Heb na een virusscan met bullguard 4 geinfecteerde files gedeleted ipv in quarantaine te zetten. Nu kan ik geen programma's uit de program files meer starten al is de link correct. ook met de search optie + dubbelklik niet. dat zal dus aan de gedelete files liggen? Scan path :C:\;F:\;G:\;H:\;I:\;J:\;K:\; Report: C:\RECYCLER\idho.exe infected: Win32.Yahaa.E@mm C:\RECYCLER\idho.exe deleted C:\RECYCLER\jnfm.exe infected: Win32.Yahaa.E@mm C:\RECYCLER\jnfm.exe deleted C:\RECYCLER\vpuo.exe infected: Win32.Yahaa.E@mm C:\RECYCLER\vpuo.exe deleted F:\WINDOWS\MSTASKMON.EXE infected: Win32.Yahaa.E@mm F:\WINDOWS\MSTASKMON.EXE deleted Het gaat om de XP en programma's op de c: partitie. op F: staat alleen XP, meer niet. Lijkt me vreemd dat in recycler een onmisbare file staat. Voor de zekerheid wil ik files toch terugzetten. Hoe moet ik dat doen? Waar staan ze? 'K hoef toch zeker XP (home) niet terug te zetten. Iemand suggesties? BVD: IM.
Link naar reactie
[quote:e7d5972093="IMworthy"]Heb na een virusscan met bullguard 4 geinfecteerde files gedeleted ipv in quarantaine te zetten. Nu kan ik geen programma's uit de program files meer starten al is de link correct. ook met de search optie + dubbelklik niet. dat zal dus aan de gedelete files liggen? [/quote:e7d5972093] Kan je wel enig ander executable opstarten? Kan je regedit.exe opstarten? [quote:e7d5972093="IMworthy"] Het gaat om de XP en programma's op de c: partitie. op F: staat alleen XP, meer niet. Lijkt me vreemd dat in recycler een onmisbare file staat. Voor de zekerheid wil ik files toch terugzetten. Hoe moet ik dat doen? Waar staan ze? 'K hoef toch zeker XP (home) niet terug te zetten. Iemand suggesties? BVD: IM.[/quote:e7d5972093]
Link naar reactie
Nu dat je het zegt, nee. ook regedit niet. kan in mijn eigen account zelf geen I explorer starten, in dit account dus wel, en een programmaatje als notepad dus ook. De rest van de programma's kan 'ie dus gewoon niet vinden. Je kent de melding wel, Windows cannot find........ make sure u typed the name correctly, bla bla. En ze staan toch echt wel op het aangegeven pad.
Link naar reactie
[quote:7a270a1b61="IMworthy"]Nu dat je het zegt, nee. ook regedit niet. kan in mijn eigen account zelf geen I explorer starten, in dit account dus wel, en een programmaatje als notepad dus ook. De rest van de programma's kan 'ie dus gewoon niet vinden. Je kent de melding wel, Windows cannot find........ make sure u typed the name correctly, bla bla. En ze staan toch echt wel op het aangegeven pad.[/quote:7a270a1b61] Zorg dat op de volgende lokatie in het register HKEY_CLASSES_ROOT\exefile\shell\open\command deze waarde staat: "%1" %* Maar ja, dan moet je wel regedit op kunnen starten! 8)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...