Ga naar inhoud

Brandsoftware uitschakelen


anoniem

Aanbevolen berichten

In CompTT jan '03 bldz. 106 wordt door (DG) een advies gegeven om bij XP ingebouwde software uit de schakelen door op tabbald 'opnemen' te drukken en de optie 'op dit station mogen geen opnames op cd worden gemaakt' te deactiveren. Op mijn WIndowas XP home versie kan ik geen tab blad 'opnemen' vinden. (alleen delen, settings, direct cd 5.0 opties,general, automatisch afspelen en hardware) Wie weet hoe ik het dan wel moet uitschakelen? Bij voorbaat mijn dank.
Link naar reactie
[quote:5908bb32b1="agkarl"]In CompTT jan '03 bldz. 106 wordt door (DG) een advies gegeven om bij XP ingebouwde software uit de schakelen door op tabbald 'opnemen' te drukken en de optie 'op dit station mogen geen opnames op cd worden gemaakt' te deactiveren. Op mijn WIndowas XP home versie kan ik geen tab blad 'opnemen' vinden. (alleen delen, settings, direct cd 5.0 opties,general, automatisch afspelen en hardware) Wie weet hoe ik het dan wel moet uitschakelen? Bij voorbaat mijn dank.[/quote:5908bb32b1] Wellicht omdat je een Windows XP [b:5908bb32b1]home[/b:5908bb32b1] versie hebt waar onder meer deze optie niet in zit?
Link naar reactie
Ik heb XP Pro en daar is het op deze manier: - Kies Start / deze computer / beheren / Services en toepassingen / services - Selecteer in het scherm "Services" de service "COM-service voor IMAPI cd-branders" door er eenmaal op te klikken, - Klik dan met de rechter muisknop op "COM-service voor IMAPI cd-branders" en kies in het snelmenu de optie Eigenschappen / tabblad Algemeen, - Selecteer in de keuzelijst achter "Opstartype" de optie "Uitgeschakeld", - De service zal vervolgens door Windows XP worden uitgeschakeld totdat u in dit scherm weer kiest voor inschakelen. Ik veronderstel dat het in home nagenoeg hetzelfde is?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...