Ga naar inhoud

WinXP snapt m'n muis niet....


anoniem

Aanbevolen berichten

....Of andersom. Na een format+schone install van WinXP Prof gisteren merkte ik vandaag iets heel vreemds op. Ik was wat aan het internetten toen ik plotseling telkens zo'n snelmenuutje voor me kreeg als ik ergens klikte. Snapte er niks van en ging eens kijken. Het bleek dat WinXP m'n van m'n muis had omgedraaid. Ik naar ConfigScherm en dat terug gezet en weer verder surfen. Nog geen 10sec later gebeurde het weer, dus ik weer terug zetten maar het bleef telkens terug komen. Toen downloade ik maar eens wat nieuwe drivers voor m'n muis van Logitech maar ook dat heeft niks geholpen. Het is een draadloze muis maar de batterijen en lijkt me sterk dat het er iets mee te maken heeft. WinXP doet dus weer eens behoorlijk vaag, net zo'n irritant probleem als wanneer telkens de toetsenbordinstellingen omgewisseld worden van Engels naar NL. Iemand een oplossing o.i.d.?
Link naar reactie
Dat lijkt wel een virusje, ik ken wel gastjes die dat soort dingen maken en dat leuk vinden. Vind het niet raar als straks ook je startknop verdwijnt e.d. In de meeste virusscanners zitten dat soort virusjes niet. Het lijkt er niet op dat dit een fout in Windows is. Welke programma's staan er in de registermap HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...