Ga naar inhoud

Skins XP --> Windowblinds??


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een beetje ge-experimenteerd met skins in XP. Dit heb ik gedaan met Style XP, en het is me slecht bevallen. Op zich gaat het installeren van skins nog wel goed met dit programma, maar bij het installeren van een nieuw login scherm ging het echt mis. De image van het besturingssysteem terugzetten was nog de enige optie. Toch had ik graag een andere skin gewild, nu wordt gezegd dat het programma Windowblinds van Stardock wel goed moet zijn. Op de site van Stardock wordt zelfs gezegd dat Windowblinds in nauwe samenwerking met Microsoft gemaakt is. Wat is jullie mening over Windowblinds, is dit programma wel te vertrouwen? rendejo
Link naar reactie
Hoi, Ik gebruik WindowBlinds al sinds 1997. Het is nu een stabiele applicatie en tov van style xp vele malen beter en het kan gewoon meer al StyleXP. Uiteraard blijven er applicaties bestaand die niet goed willen samenwerken met WindowBlinds, vaak omdat die applicaties een eigen skinning-engine hebben. Dit soort applicaties moet je dan uitsluiten in WindowBlinds. Een ander belangrijk punt is dat je er voor zorgt dat je recente videodrivers gebruikt aangezien WindowBlinds zeer afhankelijk is van goede videodrivers. Tevens is het raadzaam om Windows2000 of XP te gebruiken. Ook handig is om de newsgroepen van Stardock te gebruiken. Hier vind je veel tips van gebruikers en goede ondersteuning van de programmeurs van WindowBlinds. Groet en succes, Chris
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...