Ga naar inhoud

Bijlagen in email onmiddelijk afprinten.


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:3a3e21663f="olivier"][quote:3a3e21663f="Yoyo"]Outlook: Eerste aanklikken, shift ingedrukt houden en laatste bijlage aanklikken (als het goed is zijn ze dan allemaal geselecteerd) rechtsklik > Afdrukken In Outlook Express moet je dat een voor een doen. Succes[/quote:3a3e21663f] Is dit voor Exchange op dezelfde methode?[/quote:3a3e21663f]Exchange is een mail-server en heeft een client nodig om de e-mail te lezen, meestal doe je dit met Outlook of Outlook Express. Exchange als mail client gebruiken is erg omslachtig.
Link naar reactie
[quote:32fa9858e1="ODF"][quote:32fa9858e1="olivier"][quote:32fa9858e1="Yoyo"]Outlook: Eerste aanklikken, shift ingedrukt houden en laatste bijlage aanklikken (als het goed is zijn ze dan allemaal geselecteerd) rechtsklik > Afdrukken In Outlook Express moet je dat een voor een doen. Succes[/quote:32fa9858e1] Is dit voor Exchange op dezelfde methode?[/quote:32fa9858e1]Exchange is een mail-server en heeft een client nodig om de e-mail te lezen, meestal doe je dit met Outlook of Outlook Express. Exchange als mail client gebruiken is erg omslachtig.[/quote:32fa9858e1] Ik bedoel natuurlijk de exchange-client. Niet de exchange server.
Link naar reactie
Ik ken de exchange client niet maar aangezien het een Micro$oft product is zal het enige overeenkomsten hebben met Outlook (Express). Zo niet dan kun je misschien Outlook (Express) laten zoeken in de Exchange universele mail-box of die van jezelf op lokaal niveau, hoe weet ik zo 1-2-3 niet, ik heb Exchange nog nooit gebruikt als mail-server.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...