Ga naar inhoud

2K administrator password achterhalen.


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik had een nieuwe user op mijn computer aangemaakt om op de server van mijn school in te loggen. Nu wilde ik later weer inloggen als administrator alleen, mijn standaard lijstje w8woorden die ik gebruik werkten allemaal niet! Nu weet ik dat in 2K de w8woorden in SAM worden opgeslagen, alleen de diverse proggies die ik op internet vindt lukt het me niet mee. Problemen waar ik tegenaan loop: -De SAM file kan ik niet naar een diskette kopieren. -Een bootdisk maken zodat ik weer op mijn ntfs schijf kom lukt me niet om te maken. -Onder hoe ik nu ben ingelogd kan ik niet het register aanpassen, dan geeft hij een foutmelding. Wie heeft een oplossing?
Link naar reactie
Een programma dat dit klusje kan klaren is Offline NT Password & Registry Editor. Info vind je op http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/. Het programma gebruikt Linux om te booten. Daartoe moet eerst een Linux-bootdiskette worden gemaakt, maar ook de daarvoor benodigde zaken kunnen van de genoemde website gedownload worden. grt Marc
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...