Ga naar inhoud

Task scheduler


anoniem

Aanbevolen berichten

In mijn bedrijfsnetwerk gebruik ik Windows XP professional. Nu heb ik een Jscript geschreven waarin waarden in het register worden aangepast. Nu moet dit script worden uitgevoerd bij startup, maar nu wil ik natuurlijk niet alle users rechten geven om het register te wijzigen. Dus ik maakte als user een task aan die gerund moest worden en vulde als gebruikersnaam de lokale administrator in. Alleen als ik dan de task run gebeurd er niets, terwijl ik het als lokale user run (die ik voor de gelegenheid registerrechten heb gegeven) is er geen vuiltje aan de lucht. Iemand enig idee wat ik fout doe? Thanx
Link naar reactie
Zijn alle lokale administrator namen en wachtwoorden gelijk?! Als je een server hebt kun je beter op die een roaming administrator account aanmaken die op alle clients geld, dat zou moeten werken. Kun je niet beter een *.REG bestand maken die de toevoegingen in het register regelt inplaats van een JScript (Javascript?).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...