Ga naar inhoud

*.prn afdrukken


anoniem

Aanbevolen berichten

In Internet Explorer is het mogelijk om via Bestand -> Afdrukken en dan via de checkbox: Naar bestand, naar een bestand af te drukken. Van de afdruk wordt dan een .prn bestand gemaakt. Nu is mijn vraag, hoe/met welk programma druk ik dit bestand nu weer af. Ik dacht namelijk dat dit gewoon via Internet Explorer zou werken, omdat ik het ook vanuit Internet Explorer heb opgeslagen, maar dit werkt niet. Dus wie weet het antwoord, gaarne hier uw reactie.
Link naar reactie
[quote:5486da09cd="Mr. 18"]Zo'n .prn bestand is meestal geen tekstbestand, het is een printerbestand, daarom moet je het idd proberen uit te printen volgens die methode die gezegt is.[/quote:5486da09cd] Heb het even uitgeprobeerd, en je hebt gelijk. Mijn idee was gebaseerd op een ervaring om in DOS een DIR-opdracht naar een prn-bestand te sturen. En dat was altijd een gewoon tekstbestand. Met een web-pagina ligt het inderdaad anders. Heb hier nog nooit gebruik van gemaakt. Alleen van rechtstreeks uitprinten. Jan de Boer
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...