Ga naar inhoud

RECHTSKLIK-CONTEXT MENU IN WINDOWS XP PRO


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een vraagje over een toevoeging in het context menu. Op dit moment heb ik de "extra" mogelijkheid om een MAP te kopiëren of te verplaatsen. Zo heb ik de MAP "Mijn Documenten" verplaatst naar een andere partitie. Dit is nu "zeg maar" de default plaats geworden, alles ook Word documenten worden daar automatisch in opgeslagen. Nu heb ik het volgende probleem, ik weet niet meer hoe ik dat gedaan heb. In ieder geval niet met het commando "send to". Ik heb dat ooit in het register gedaan naar aanleiding van een artikel in een blad of op internet. Kunnen jullie mij verder helpen? Ik heb een Jpeg bestandje, hoe het context menu er nu uit ziet, maar dat mag waarschijnlijk niet bijgesloten worden. wie weet de oplossing groetjes Peter :o
Link naar reactie
Neem volgende op in een kladblok bestand en sla het op als copymove.reg Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_CLASSES_ROOT\AllFilesystemObjects\shellex\ContextMenuHandlers] [HKEY_CLASSES_ROOT\AllFilesystemObjects\shellex\ContextMenuHandlers\Copy To] @="{C2FBB630-2971-11D1-A18C-00C04FD75D13}" [HKEY_CLASSES_ROOT\AllFilesystemObjects\shellex\ContextMenuHandlers\Move To] @="{C2FBB631-2971-11D1-A18C-00C04FD75D13}" Na het opslaan dubbelklikken op het bestandje. Marc
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...