Ga naar inhoud

Menu start aanpassen. (winxp-Win98)


anoniem

Aanbevolen berichten

Beste mensen, Ik zit met een probleempje. Ik heb altijd met win98 gewerkt en kende dit door en door. 1 ding wat ik heel vaak deed was met mn rechtermuisknop op start klikken en dan nieuwe mappen maken onder programma's. Bijvoorbeeld Audio en hier dan alle rip programma's afspeelprogramma's etc achter verplaatsen. Hier werd je start menu veel overzichtelijker door. Als ik het zelfde bij Winxp probeer zie ik echter maar een paar mappen die daadwerkelijk achter programma's staan. Hoe kan dit? Ik wil graag hier of ergens anders alle mappen hebben zodat ik ze weer samen kan voegen. Mn start menu loopt VOL! Alvast bedankt, Joost
Link naar reactie
Het is mn eigen computer en er is dus maar 1 user. Dit is de beheerder. Er zijn geen gast accounts! Bij menu start zie ik alleen maar: (mbv verkennen dat deed ik in 1e instantie ook al) Bureau accecoises Opstarten Internet Explorer Windows media player Joost en Partition magic Terwijl er in het menu start toch zeker 30 mappen staan :-?
Link naar reactie
Als het welkomscherm van XP zichtbaar is moet je 2 x CTRL+ALT+DEL drukken. Je krijgt het klassieke windows 2000 opstartscherm. Bij gebruiker vul je Administrator in en bij wachtwoord vul je het bijbehorende wachtwoord voor deze account in. Met behulp van TweakUI kun je de Administrator-account ook zichtbaar maken in het welkomscherm van XP.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...