Ga naar inhoud

XP update, hotfix bestanden?


anoniem

Aanbevolen berichten

win xp pro nl Ik heb een paar vragen over windows update: 1. Zijn de 'Hotix'bestanden in conf.scherm/software de geinstalleerde updates? 2. Hoeveel ruimte nemen deze bestanden gemiddeld in op de harde schijf? 3. Op welke lokatie kan ik ze terug vinden? C/ windows/ .......? Mijn xp partitie neemt nl nu al 2,7 gig in beslag ( alleen windows/program files, geen verdere bestanden als mp3 video, weet ik veel..!) Dit lijkt me nogal veel..? of..?
Link naar reactie
1) Dit zijn inderdaad de update-bestanden 2) Ze nemen niet veel ruimte in beslag: toch zeker niet in vergelijking met een volledige win xp installatie, en neem er de grootte van de huidige harde schijven nog bij dan kan dit zeker niet het probleem zijn. 3) Je vindt ze in c:\Windows. Het zijn wel verborgen bestanden. Je moet ze eerst zichtbaar maken: In verkenner ga je naar Extra - mapopties - tab weergave - verborgen mappen en bestanden weergeven Die 2,7 GB voor XP lijkt me vrij normaal.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...