Ga naar inhoud

Foutmelding: "IrDA Protocol service failed"


anoniem

Aanbevolen berichten

Tot voor kort werkte de infrarood verbinding tussen mijn telefoon (een Nokia 7650) en mijn Windows XP Pro laptop. Nu niet meer. In de Event Viewer tref ik deze foutmelding aan: Event Type: Error Event Source: Service Control Manager Event Category: None Event ID: 7000 Date: 2003-02-04 Time: 8:46:31 User: N/A Description: The IrDA Protocol service failed to start due to the following error: The system cannot find the file specified. Welk bestand zoekt ie? Hoe zou het zoek kunnen zijn geraakt? Hoe kan ik dat herstellen? Achtergrondinfo: Na problemen met o.a. Windows Explorer - 99% CPU gebruik, fouten direct na het opstarten, soms tot twee of drie keer toe: Event Type: Error Event Source: Application Error Event Category: None Event ID: 1000 Date: 2003-02-03 Time: 15:36:16 User: N/A Description: Faulting application iexplore.exe, version 6.0.2600.0, faulting module wininet.dll, version 6.0.2600.0, fault address 0x00002d6c. ...heb ik vanaf de CD een "repair" installatie van WinXp gedaan, gevolgd door een installatie van WinXP Service Pack 1a. Het heeft niet geholpen. Hoewel, ik heb nu geen problemen meer met een falende Windows Explorer. Maar IrDA doet het nog steeds niet! Pappa
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...