Ga naar inhoud

Autorun/ weet nu niemand de oplossing?


anoniem

Aanbevolen berichten

:( Een tijdje geleden stopte plotseling de autorun/autostart functie van zowel mijn DVD-Rom als mijn CD-RW. Dit vind ik erg lastig (anderen vinden het een uitkomst) en ik heb volgens mij (bijna) alles geprobeerd om dit probleem op te lossen. Ten einde raad heb ik toen mijn C partitie opnieuw geformatteerd en Windows XP Pro opnieuw geïnstalleerd. Nu, bijna 3 maanden later, is het wéér zover. Vermoedelijk door een installatie van een niet XP-compatible programma werkt de autorun/autostart functie niet meer. Wanneer ik een willekeurige cd erin stop, bijvoorbeeld Windows XP Pro, dan moet ik met de verkenner naar de cd en daar het install.exe bestandje aanklikken om de cd “aan de gang te krijgen”. Omdat ik er van baal om alles weer opnieuw te moeten doen, heb ik de laatste geïnstalleerde programma’s verwijderd. Daarna het register geschoond en vervolgens met Norton Utilities de pc op Windows fouten gecontroleerd. Ook heb ik met XP-Tuner de autostart functie voor beide stations uit- en daarna weer aan gezet. Tot slot heb ik XP Pro opnieuw als zijn een update geïnstalleerd, zodat ik voorlopig niet alle andere programma’s opnieuw hoef te installeren. Maar ook deze keer weer zonder succes. Wie, o wie, weet raad? Vermoedelijk is het iets simpels, maar tot nu toe heeft niemand mij kunnen adviseren, dus wie durft deze uitdaging aan…………… THANX! :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...